Menu
Cosul Meu

Modalități de Livrare

Modalități de Livrare :

      Vă rugăm să aveți în vedere că taxa de livrare va fi plătită separat față de costul coletului.

      Pentru comenzile care depășesc 2000 lei, taxa de livrare este 0 (zero) doar in localitațile fară kilometri adiționali  (in functie de fiecare firma de curierat).Taxa pentru localitățile cu kilometri adiționali va fi suportată de cumpărător.

      Livrarea se va face in Romania, prin intermediul unei firme de curierarat rapid, agreată de administratorii site-ului.

      Produsele se livrează de către vânzător, direct la domiciliul cumpărătorului  (adresa specificată de acesta).

      Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în aceeași zi cu confirmarea plății.Comanda ar trebui să ajungă la dumneavoastră în termen de 24 ore. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră , PompeSubmersibile.ro nu  își asumă răspunderea pentru comenzile ce nu pot fi livrate din vina curierului sau a clientului.

      Există posibilitatea ca unele comenzi să fie livrate de reprezentanții site-ului "PompeSubmersibile.ro". Administratorii site-ului își rezervă dreptul de a cere confirmarea comenzilor prin contactarea clienților, înainte de efectuarea livrării. Dacă clienții nu pot fi contactați telefonic pentru confirmarea comenzii aceasta se poate anula.

           Comenzile plasate după ora 14:00 sunt procesate în următoarea zi lucrătoare.
           Comenzile se onorează în ordinea primirii lor, în limita stocului disponibil.
           Comenzile plasate vineri după ora 14:00, sâmbătă și duminică vor fi procesate luni.
       Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.

           Vă rugăm sa verificați integritatea coletului înainte de al ridica de la curier .

      Recepția produselor reprezintă acceptul clientului ca produsele au ajuns în stare bună. Clientul îsi exprimă acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul că a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform(e) cu comanda acestuia.Dacă ambalajul produsului este vizibil deteriorat clientul are dreptul sa nu semneze AWB-ul de primire de la curier si sa ne contacteze pentru rezolvarea situatiei.